Reflektor BMW e39

Szukasz nowych reflektorów do swojego BMW E39? Autolamps.pl ma to, czego potrzebujesz! Oferujemy wysokiej jakości reflektory, które doskonale pasują do Twojego modelu BMW E39. Nasze lampy są nie tylko funkcjonalne, ale także estetyczne, co sprawi, że Twój samochód będzie wyglądał jeszcze lepiej. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą i wybierania najlepszych reflektorów do BMW E39, które spełnią Twoje oczekiwania.

Wyszukaj lampę BMW E39 w naszej wyszukiwarce

Po prostu wpisz BMW E39 i przeszukaj naszą bazę używanych oryginalnych lamp samochodowych. 

Nie posiadamy lampy do BMW E39 której szukasz?

Napisz do nas jakiej lampy konkretnie szukasz, być może będziemy mogli Tobie pomóc.

Przejdź do formularza

Lampy BMW E39 po liftingu – Odśwież wygląd swojego BMW!

Chcesz odświeżyć wygląd swojego BMW E39 po liftingu? Nasze lampy po liftingu, w tym soczewkowe światła mijania i pozycyjne światła typu „Angel Eyes”, będą doskonałym wyborem. Dzięki nim Twój samochód zyska nowoczesny i atrakcyjny wygląd. Autolamps.pl oferuje szeroki wybór lamp do BMW E39 po liftingu, które spełnią Twoje oczekiwania estetyczne i funkcjonalne.

Regeneracja reflektorów BMW E39

Regeneracja vs wymiana reflektorów – co wybrać? Regeneracja reflektorów samochodowych to proces, w którym usuwamy matowe i zmatowiałe powłoki z reflektorów i następnie aplikujemy nowe, przezroczyste powłoki, aby przywrócić oryginalny wygląd reflektora. Jest to proces tańszy niż wymiana reflektorów na nowe, ale wymaga specjalistycznych narzędzi i doświadczenia. Reflektory regenerowane są również bardziej przyjazne dla środowiska, ponieważ nie wymagają produkcji nowych części.

Wymiana reflektorów na nowe jest alternatywną opcją, gdy regeneracja nie jest już wystarczająca lub kiedy reflektory są zbyt uszkodzone, aby je można było naprawić. Wymiana reflektorów na nowe jest droższą opcją niż regeneracja, ale zapewnia nowe, oryginalne części i gwarancję.

Przy wyborze między regeneracją a wymianą reflektorów na nowe, należy wziąć pod uwagę wiele czynników. Jeśli reflektory są tylko lekko uszkodzone, regeneracja może być odpowiednim wyborem. Jeśli jednak reflektory są bardzo uszkodzone lub zużyte, wymiana na nowe reflektory jest najlepszą opcją. Wymiana reflektorów na nowe może również być dobrym wyborem, jeśli chcesz mieć pewność, że otrzymasz oryginalne części.

Informacje o BMW serii 5 IV (E39)

BMW serii 5 IV (E39) zadebiutowało w marcu 1995 roku jako następca produkowanego przez 8 lat poprzednika. Samochód otrzymał kod fabryczny E39.

Produkcja modelu rozpoczęła się latem 1995 roku. Wiosną 1997 roku rozpoczęto produkcję wersji kombi modelu E39, co spowodowało zakończenie produkcji poprzedniej wersji serii 5 E34. We wrześniu 1998 roku zmodernizowano silnik M52, rezygnując z powłoki tulei cylindrów nikasil na rzecz tulei stalowych (M52TU), oraz przeprowadzono lifting elektroniki. We wrześniu 2000 roku przeprowadzono drobny lifting modelu mający na celu odmłodzenie auta. Obejmował on takie detale jak reflektory przednie (wykorzystano soczewkowe światła mijania, oraz pozycyjne światła typu „Angel Eyes”), lampy tylne, listwy boczne, halogeny przednie (okrągłe zamiast owalnych) i drobne zmiany w kształcie przedniego zderzaka, wprowadzono także nową generację benzynowych rzędowych szóstek serii M54 (B22, B25, B30), rezygnując jednocześnie z serii M52. Model E39 był oferowany w dwóch wersjach nadwozia: sedan z bagażnikiem o pojemności 460 l i półką na narzędzia umieszczoną w klapie bagażnika oraz wersja kombi (Touring), która oferowała 410 litrów pojemności bagażnika (1525 l przy złożonej kanapie tylnej). Bagażnik wersji Touring nie był zbyt duży, ale oferował regularne kształty przestrzeni bagażowej oraz często oferowany był z osobno otwieraną tylną szybą oraz z wysuwaną podłogą. W 2003 roku wraz z zakończeniem produkcji E39 światło dzienne ujrzał następca, czyli model E60.

BMW M5 (E39)

W 1998 roku BMW we współpracy z „M GmbH” wprowadziło wersję specjalną oznaczoną jako M5. Wersja oferowana była tylko jako sedan. Istniała również wersja Touring w jednym prototypowym egzemplarzu – miała być odpowiedzią BMW na Audi S6 C5 Avant i Mercedesa-Benza W210 E55 AMG T. Model M5 wyróżniał się zmienionymi detalami wizualnymi, takimi jak większy wlot powietrza w przednim zderzaku, sportowy układ wydechowy i dyfuzor. Duże chromowane 18-calowe koła z aluminiowymi felgami oraz mocne hamulce były charakterystycznymi elementami tego modelu. Największą zaletą wersji M5 był jednak silnik o pojemności 4,9 litra, generujący 400 KM mocy i moment obrotowy wynoszący 500 Nm. Dzięki temu osiągi były imponujące, z przyspieszeniem do 100 km/h w 5,3 sekundy i ograniczoną elektronicznie prędkością maksymalną wynoszącą 250 km/h (po zdjęciu ogranicznika auto mogło osiągnąć prędkość rzędu 300 km/h).

Samochód był produkowany na jedenastu rynkach, w tym europejskim, egipskim, indonezyjskim, meksykańskim, malezyjskim, filipińskim, rosyjskim, tajlandzkim, amerykańskim, wietnamskim i południowoafrykańskim.

Pozostałe modele BMW które mogą Cię zainteresować

BMW SERIA 1 E81/E87 SERIA 3 E39 E46 E90/E91 F30/F31 SERIA 5 E60/E61 F10/F11 G30/G31/F90 G60/G61/G68/G90/G91 SERIA X5 E70